med hot om nedläggning.

sitter i bilen påväg ut till kungsängen för att hämta bilen som jag sedan ska styra hem till ljusdal. Praktiken är slut för den här gången och det känns skönt :) Innan färden bär av hemmåt ska jag hinna med att lunchdejta Anna o lite små ärenden på stan.

Besöks statistiken har gått stadigt uppåt senaste veckorna och i samma takt sinar kommentarerna... varför?! Vad har ni för ärenden här inne egentligen? Är det bara snok eller vad söker man här? Inspiration? Självkalrt är det också ett tidsfördriv att läsa bloggar... meeeeeeeeeeeen. En komentar lite då o då kan man sjuttsingen blippra ner. För ett skyltfnster, det vill jag inte vara. Fortsätter det såhär lägger jag ner bloggen o återgår till gamal hederlig dagboks skrivning. Sådeså.


:)

Nu ska jag sätta gasen i botten o köra in mot staden, tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: cecilia

verkligen supertråkigt att folk är så dåliga på att kommentera.. (inte för att jag heller är så duktig på det, men ändå! ;)

hoppas du får en fin helg, kram på dig!

2010-02-12 @ 14:15:33
URL: http://ceciliaanderson.devote.se
Postat av: Anna

Det var supermysigt att lunch dejta dig idag :D

Hoppas vi ses snart igen gumman!! ;)

Annars i april men det är alldeless för långt dit ju!

Ha en bra resa nu!

Kommenterar du min blogg kommenterar jag din ;);)



Pussar

2010-02-12 @ 16:15:07
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

Kommentera mera var det ja.

2010-02-13 @ 22:59:30
URL: http://sofhie.bloggsida.se
Postat av: S

Du är en inspiration!!

2010-02-13 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0