prinsesslek

Åter igen placerad i OS-soffan. Skyttestaffeten och det ser tyvärr inte ut att gå vägen för brudarna ..

Började dagen med att ge en massage. Hämtade därefter upp vad som skulle bli mitt guldkorn för dagen, min prinsessa, mitt hjärta och min ögonsten. Älskade lillaSessan. Det var faster time och inte en dag för sent ..! Hellst av allt skulle jag inte vilja gå miste om en enda dag i mina brorsbarns liv. Hur dom växer, lär och faktiskt sakta men säker också blir äldre. Dom betyder verkligen allt, fasters små hjärtan! (:

Dagen har alltså gått i lekens tecken, gasen i botten 120 km/h mest hela tiden, härligt men ack så påfrestande också .. Lekorken är inte riktigt vad den var för sisådär 16 år sedan :b men bra nära ...

Masserade ännu en gång senare på eftermiddagen innan det var dax för middag. Resten av kvällen har spenderats på STARK där det både dansats freepower och sedan genomkörts ett pass Balance & soul.

Onsdag och lilla patteklappar dagen imorgon och inte en timme planerad. Ge mej förslag vettja! Och massage erbjudandet står kvar ännu, passa på vettja!


Levererade en vetekudde idag, men har fler stycken kvar. Linne med vacker spetts samt en utomordentlig funktiton. Ta hand om kroppen folket, ni har bara en, eran egen.


Jag har satt igång en surdeg också, spännande! Det blir ett projekt att följa dag för dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0