Stockholmsdag.

myskväll hemma hos Rebecca. Landad i soffan med största koppen te o bästaste sällskapet. Det är väl mys om ngt :)
Haft en bra dag i övrigt också. Lämnade praktiken redan strax innan kl 12 och åkte in till stan för att möta upp rebecca med vän. Lunchade på kaffe med mjölk och sen åkte jag vidare för att registrera mitt lilla företag :)

resten av eftermiddagen fick jag egen personlig guide som kört ikring mej mellan sthlms alla gator, sevärdigheter och för mina ögon nya plattser. Vad mkt vackert det finns, vad mkt mer jag vill se och upptäcka här .. jag har en del kvar att göra faktiskt innan jag är helt klar med huvudstaden, det börjar bli mer och mer uppenbart.

Imorgon väntar ännu en dag på praktiken, men slutar i lagom tid även då för att kunna nyttja resten av dagen till fullo, perfekt. Men hur den ska spenderas är oplanerat, ngt förslag månne?





Lixom varje gång jag befinner mej här nere blir jag så inspirerad och lockad till att kapa av mej håret, helt och hållet. KOrt kort ni vet .... vågar jag ngnsin?

:b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0