i wanna give you a good song.

Snö vädret tog aldrig slut igår, när kommer våren tro?

Blev en syssel&pyssel dag. Grejjade på med diverse pyssel på hemmaplan på förmiddagen, alltid finns det ngnstans där det behövs städas, flyttas om, ställas iordning, fixas och trixas helt enkelt :) Bjöd hem pappsen och storebror på lunch, pappafångad röding med färskpotatis, gulakantareller och smarrig dill och löjromsås.

Efter lunchen åkte jag upp till älskade guldmormor med en hel kastrull hemmagjord pizzasallad, hon behöver viiitaminer! :) Hade även bakat rulltårta som hon fick lagom till eftermiddagskaffet. Skottade av hennes gård, fikade och kopplade sedan wallevoffsingen och knatade ett varv runt sjön i snöyran. Fyndade på secondhand gjorde jag också, kors i taket. Det är pyssel på G! Visar i senare inlägg :)

Mot kvällningen skuttade jag in i bilen tillsammans med Micheal och styrde kosan mot huvudstaden och Rebecca. Där befinner jag mej nu, frukosten är upp äten, LJP är läst, gårdagens Halv åtta hos mej är genomtittad och nu återstår bara dagen. Befinner mej här nere några dagar för att göra mina resterande praktiktimmar innan jag får terapuetdiplomet i min hand. :) Idag ska jag vara ute i svedmyra ngra timmar med Connyboy, en lärare från axelsons, kommer bli kul! Får se vad resten av dagen sysselsätter mej med. Dax att entra badrummet nu och dra ngra snabba makeover drag. Men tyst som musen måste jag vara, rebecca ligger o sussar än, den lilla sömntutan.

Önskar er alla en fin dag*




Får jag lov att bjuda på en kaka?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0