väderleken.

I helsike att man ska behöva känna sej som en gnällig 75 + som inte gör annat än beklagar sej över vädret. Men vad annat kan man göra undrar jag då? Hela sverige står i princip stilla, sj fungerar inte, SL exicterar knappt, förseningar hit och inställda turer dit. Det är tametusan bara blåbäret som rullar som han ska .. man kan lita på min prins :) Hur mkt igloo han än ser ut att vara så startar han snällt och fint vid första försöket, no matter what (:

Var på bio med pappsen igår, snabba cash. Slumrade till 4 gånger och filmen kändes rätt rörig, pga av trötta ögon eller inte, det låter jag vara osagt. Får nog ge den en till chans :) Idag däremot när kylan bäddade in hälsingeland som mest hoppade jag i skurkläderna och åkte ner på peugeot för att rycka tag i alla damråttorna. O jag har väl aldrig sett maken på damm och skit, fy sjutton säger jag bara! En grovrengöring kom inte en dag för tidigt, bläsh bläsh bläsh. Det finns nog inte ord för hur många råttot jag röck i svansen innan jag var klar. Men nu står firman skinande ren och luktar ajax så det står härliga till! :)

Städningen har i princip tagit hela dagen, vilket varit himla skönt då jag verkligen inte vill uppleva en oinnehållsrik dag igen på mkt mkt länge, dom dödar mej. Lunchade på golfen med pap, storebror och fasters prinsessa, hälsade på guldtanden på eftermiddagen, hade mariokart turnering med A samt avslutade med en fajt i fia med knuff. Kuuuuul :) Middag o sedan har kvällskvisten inneburit ett pass body attack uppe på gärdeåsen. In myst i pyamas och morgonrock sitter jag nu uppkrypen i OS soffan, sveriges herrar är borträknade och nu är det bara brudarna kvar .. dom kan man lita på! (:

Har lediga massagetider över, hör av dej vid intresse. Antingen via komentar fältet eller 076 788 32 13. För er som inte hängt med i svängarna pysslar jag med klassisk massage, ansiktsmassage, revolving, strain & counterstrain och övriga massage terapuetiska behandlingar för skador av diverse slag. Armar, ben, fötter händer, rygg, rumpa, mage, ja allt man kan tänka sej :) Fiffigt va.

Tjillevippen*

Förresten, har vetekuddar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0