Lyx.

Söndagkväll och en toppen helg avslutas nu med underbara en annan del av köping. Glädjetårarna sprutar och charmen de människorna har går knappast att finna hos alla, vilka stjärnor!

Helgen har varit alldeles sådär skön o bra som jag hoppats på. Åkte som sagt in till stan igår och fick naturkosmetisk ansiktsbehandling och avnjöt kvällen tillsammans med Moa och Rebecca. En mysig och väldigt givande kväll kan jag känna såhär i efterhand .. Tack tjejer!

Nattade kvar hos rebecca och hade en mysig morgon tillsammans med flickan innan vi skilldes åt i tunnelbanan. Hon stack iväg på konstutställning och då jag av erfarenhet vet att det vekrligen inte är min grej avstod jag det erbjudandet och svängde istället runt med min rumpa på stan. Skönt att bara strosa ikring, utan mål.. Bara insupa alla intryck, energi och inspiration av folkmassan runt ikring. Avslutade dagen med naturkosmetisk manikyr och hoppade sen på roslagsbanan mot åkersberga.

Lyckats lyxa till det en hel del i helgen alltså, vilket varit sååå skönt. Ngt alla människor verkligen borde unna sej emellanåt. Både själavård och yttrevård.

Imorgon är det nyvecka, en tuff sådan. Men det är bara att bita ihop sista tidne nu, kämpa lilla V :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0