världens bästa.

Sööööööndag söndag söndag. Vilodagen. På söndagar är det meningen att man ska vila, ta igen sej efter veckan som varit, analysra och reflektera över allt som gjorts och ladda om till det som kommer göras. Ibland känns just dom där söndagarna så himla välbehövliga. Idag är en sånn dag ......

Längesen jag var med om intensivare vecka en denna. Har varvat jobb, golfskola, barn, umgänge, sysslor och livet likt en clubsandwische på sunny beach, rena röran helt enkelt. Men det har gått bra och flytit smärtfritt förbi. Grymt gjort faktiskt (:

Golfskolan är över för iår o de med omnejd! Att gå från dagar med full rusch och 56 pralliga barn runt fötterna till att ensam sitta på uteplattsen o sleva i frukosten är en rätt rejäl skillnad. Tar ett tag att aklimatisera sej med lugnet lixom. Dock vet jag itne vad jag skulle välja ett föredra mest, jag brinne rju för ungarna för sjutton!

Stranden har hägrat de dagar värmen har varit som mest tryckande. Tillsammans med min prinsessa på blått sex år har jag haft underbara dagar då golfskolan nått sitt slut. Mys mys mys!

Igår var dagen bara bäst! Tillsammans med bästaste vännerna sanna, helena o Anneli packade jag in i blåbäret och vi styrde tllsammans upp mot ramsjö. En heldag med picknick o bad vid brygga, cabarecup o massa massa sol kunde vi knappast ha avslutat bättre än vi gjorde. Grillning o lek hemma hos sanna fr att sedan skaka av oss den sista energin på jvgs. älskar er!

Morgonstunden med guld i munnen är förbi o frukosten har avnjutis ute på uteplattsen, varmt varmt varmt. Trotts att kl just passerat tre pekar temperaturen på närmare 30 grader och luften känns tryckande. Himlen börjar mörkna, åska på G?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0