inne i ett stimm..

vilka sommardagar. Jag är inte ensam om att njuta av detta härliga väder, det är en sak som är säker.
Märker ni hur alla är glada? Hur alla ler? Att solen har en stor betydelse och invärkan på människan är ett faktum. Sug i er vettja!!!

Idag startade 2010 år sommargolfskola, vilket innebar 56 golfsugna barn nere på banan idag, det finns inget bättre än att vara Frökenprupp dagar som denna. Det tar på krafterna, helt klart inget snack om saken mej ohooj vad jag trivs! Dom är bäst i världen dom små liven, så enkelt är det bara .. dom ger mej så himla mkt tillbaka.

Igår kväll tog jag min kära Pappa i handen och vi tuffade ner till edänge forsen för att fiska lite harr på kvällskvisten. Dock stod älven för högt o inte ett napp vi fick. Men mysigt hade vi o fint var det...

Ikväll tog vi varandra i handen igen, en sväng på måga innan fotbollen nu underhåller mej innan läggdax (:








Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, där uppe skulle man bo!

2010-07-01 @ 10:33:16
Postat av: victoria

Sommar tid är det inte helt fel faktiskt :) Vem råkar du vara?

2010-07-01 @ 15:20:04
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0