Sommaren har börjat.

Att sommaren är här går inte att ta miste om. Detta trotts att värmen o solen lyser(?) med sin frånvaro. Dagarna och kvällarna fylls av aktiviteter som annars ligger vilande resten av året. Golf tillexemper, den perfekta sysselsättningen då stranden inte är aktuell (:

Jobbar gör jag ju, på statoil, med massagen och som golf fröken där emellan. En härlig kombo som faller mej precis i smaken!

Helgen som var blev det en härlig sväng om på dansgolvet tillsammans med brudarna. Middag här hemma först innan vi gav oss ut på crusing gatan.. Lämnade bilarna åt annat folk o skakade mina lurviga kvällen lång ist :)

Söndagen blev en lek dag med världens vackraste gojänta! Golf, cykling studdsmatta o massa skratt dagen lång. Hon är bäst helt enkelt! :)

Både igår o idag jobbar jag melan 10-17 på statoil, innan det ska jag nu kila ner på golfen o träna lite .. perfekt väder för det. Ikväll däremot är det dax att träna mina flickor från sprida länder. Har en tjejgrupp med invandrare på onsdagar vilket är så inspirerande! Därefter bär det av mot näsbergsskogarna och mys med sanna o anneli!
En toppen dag framför mej helt enkelt!


Mina härliga tjejgolfare! Måndagsgruppen..




Kommentarer
Postat av: Moa

Sommar här med tack - den var här idag på dagen, men icke ngn värme på morgon och kväll! Jag kommer i helgen, sent imorn kväll sedan hemma tills på söndag! På måndag är det inflytt i nya läggan - dags att komma ner snart och hälsa på! :)

2010-06-23 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0