Fjällhelg.

Måndagkvällen är åter igen ett faktum o pang&brak vad veckorna rusar på, snart är det påsk för sjutton!
Helgen spenderades böand fjälltopparna med mys i stugan, jacuzzi, bastu, god mat och härlig underställsklädsel. Tog papi i handen i fredags eftermiddag efter jag jobbat färdigt på Romerska och styrde kosan mot bruksvallarna. Väl där väntade storebror med vän och en kanon god middag! Lördagen spenderades på skotercross banan där sm avgjordes, sol och regn om vart annat men graderna stod på plus så det spelade inte så stor roll :) Middag på skoogs tillsammans med familjen sandstedt co och kvällen avslutades på Eriksgårdens Dansgolv.

i lagom i tid innan bandyfinalen kom jag hem igår, hann ta mej en promenad och baka världens godaste pizza, hemmagjord såklart. Det har blivit nya söndags ritualen tror jag, och det är alldeles underbart faktiskt :)

Idag däremot sken solen från himmelblå åter igen, vilket ger enorm energi och dagen blir lätt fullspäckad :)
Sitter nu och funderar ifall jag ska åka iväg på attacken ikväll eller om jag ska tillbrina resterande timmar av dagen med virkningen i högsta hugg .. återstår att se :)

Tisdag imorgon och inga speciella planer ännu. Har däremot lediga massagetider i veckan, så hör av dej ifall du är intresserad!

Tjingeling*



Kommentarer
Postat av: Moa

Hej vän! Jag spammar din blogg varje dag denna vecka och är nu nöjd med en uppdatering. Ivan är på rymmen hela veckan, och jag har tentaveckan = tid över för datorn! :)

Romerska igen?! Dags för en pling snart så jag hänger med i svängsen!

2010-03-22 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0