länge leve helgen.

Måndag förmiddag och påskveckan är här. Det går undan nu, våren är på gång! :)

Har haft en toppen härlig helg. Fredags mös tsm med Sara, let's dance o massa gotta. Startade lördagen med en joggingtur och följde upp med städning och bakning här hemma. Uträttade en del ärenden på köpingen och inhandlade vårjackan, hitt eller miss är den stora frågan. För denna färgkombination låg verkligen i n t e på planeringslistan. Måste mannikänga här hemma idag för att komma fram till ett beslut. (: Bastade på kvällskvisten och senare anslöt Sara och vi hade ännu en myskväll.

Söndag igår, veckans sista dag o vädret var grått grått grått. Bakade på morgonkvisten, franska päronflarn och hade sedan en kund på bänken. Sen spenderades massa timmar tsm med Stina där mitt hår fick sej en påskuppfräshning och jag fick lite kvalitetstid med godingen :)

Ny veckostart idag alltså och hittils har jag ätit min dunderfrulle, plockat och pysslat med mina blommor och knådat ihop ett fint rågsurdegsbröd som dock ska jäsa 12 timmar under plastfolie innan jag får jobba med det igen ..

Har inga direkta planer för dagen mer än en ynka kund inplanerad. Lek med mej :)

Känns godisfyllda påskägg uttjatade så tippsar jag om att ge bort en massagebehandling. Välmående är en gudagåva. Bara slå en signal vid intresse så fixar vi påskfin pressent :)

Önskar alla en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0