levande.

ohooooooj, tillbaka på syberspace igen! :)
Efter ngra dagar med febran i kroppen har datan varit prio nr längst ner i listan. Bankande huvudvärk o smartande kropp ihop med dataskärmen är inte bästaste kombon direkt. Men nu gör jag åter igen ett tappert försök med nya inlägg .. :)

Fantastiskt väder har det varit så många dagar på raken att jag helt tappat räkningen. Men dom förgyller tillvaron, helt klart! Märker ni vad ala runt ikring är mkt gladare helt plöttsligt? Jag tror det är pga av solen, jag är nästan säker :) Långa promenader, pyssel o mys har mina senaste dagar innehållit, plus en massa massa kurerande. O nu är jag sjuttsikens frisk! Masserat en hel del har jag också gjort, inte att förglöma.



Jag har övertagit mormors gammla Rex, punktering, trasig lyckta, skrikande broms och stenhård sadel. Blir ett projekt inför våren (: Började så stort med att måla den tillvitaste vit, men fick mitt i allt världes ångest! Jag hade itne hjärta att färga om mormors lilla pärla, han är ju så brunt glittrig o fin. Vad skulle momme säga om den helt plöttsligt var vit? Nej, jag kasstade penselen åt sidan och började tok torka bort all färg .. Nu är den åter igen brun och glittrig o ska så förbli :)



Jag har virkat mej en vårsjal. :)



Påskens godisägg är färdig pysslade, igår faktiskt :) Nu fattas bara godiset.



Har köpt mej ett drivhus och planterat de första fröna i min sommarodlings sammling. Förhoppnings växer dom sej starka och fina lagom till det är dax att flytta ut till växthuset :) Melon är det förresten!

Somnade i solen idag, den verkligen värmde sådär underbart skönt där jag satt mot husväggen. Och jag tror till och med att den gav färg, känner mej sådär härligt röd i ansiktet ni vet .. underbart :/

Middagen är äten och sitter nu för att invänta veckans freepowerdance pass. En timme kvar .. tror bestämmt att jag ska ta o nysta 680 meter garn.... kul.

Svar till Carro: Just nu tar jag 250 kr för än behandling (:

Kommentarer
Postat av: Moa

Äntligen lite livstecken!

2010-03-16 @ 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0