värk.

Ingen uppdatering sen i onsdags. Varför? Pga av total kraftlöshet ..
Hela veckan har bestått av massagejobb mellan 14-18.30. Låter inte mkt kanske, men det kan jag då lova; Det ÄR mycket! Ut med en kund - in med nästa, nonstop i 4,5 h. Ingen rast, ingen lucka för återhämtning.. knappt tid att svälja en klunk vatten. Kort och gott stenhårt jobb n o n s t o p. Jag klagar inte, det passar jag mej för .. för jag är riktigt glad och stolt över att få jobba så här mkt o att alla varit sååå himla nöjda med mina behandlingar. Men ... jag blir så jäkla slut efter sista kunden så det är helt sjukt. pajko pajko pajko. Igår efter näst sista dagen gick det inte att förneka längre, massageyrket sliter järnet på kroppen. That's it. Men det har varit en riktigt rolig och givande vecka! Så många nya möten med helt nya människor, sånnt älskar jag! Hade en kund som kom till mej för tredje gången på en o samma vecka i torsdags. Med sej hade han en påse med en gigantisk nybakad kanelbulle, sånnt värmer i hjärtat :) Det har gått så fruktansvärt bra den här veckan så jag funderar ibland om det inte kan vara så, att jag blev träffad av den där lyckostjärnan förra veckan .. på riktigt.

Solen strålar som aldrig förr utanför fönstret, temeraturen börjar stiga mot bekvämare grader och jag bara måste ut för att ta del av dagen. Går in på sista arbetsdagen för veckan kl 14 och jobbar till 18, sen mina vänner då ska jag vila!!! Hoppas på att min guldklimp Helena kommer från hudik för att förgylla mina lördagkväll. Annars får det bli en lugn kväll här hemma på gräddhyllan ändå, det är vad kroppen behöver..



Pappa kom hem med en present till mej i torsdags, bästaste mascaran ngnsin. Tack <3


Igår på förmiddagen ställde jag mej och bakade pizzabullar. Perfekt matsäck ute på fjället tänkte jag o guuuud vilka barnaminnen, minns ni!? :)






I förrgår slog jag till och bakade fina lingonrutor. Vackert med en färgklick i smeten :)

Önskar er alla en toppen lördag!




Kommentarer
Postat av: Anna

Var glad att du fått ett massagejobb!! Jag är jätteavis :P

Puss påre

2010-03-09 @ 10:54:28
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Jag undrar hur mycket det kostar om man vill ha en behandling av dej?

2010-03-16 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0