Tunisien.


Jajjemen, Tunisien it is. Sitter på hotellrumet o väntar på duschen. Pappsen använder upp allt varmvatten o det här kommer sluta i bråk ...

Närå, vi sammsas än så länge o jag har laddat upp med tusinet öronproppar. Vi delar rum jag o pappsen, alltid .. jämmt o ständigt no matter what. Det funkar så himla bra säger han ..

Nåväl. Resan hit var riktigt jädra lång o jag sov på både den ena och den andra. Bra tyckte jag, mindre bra tyckte alla andra.. Men vad gör man inte för skönhets sömnen :) Igår blev en lugn o stillsam dag, kollade in golfbanan o hade lite stads vandring. Inte sånd'r afrika värme som jag hade packat för, kvällarna är riktigt kyliga o fröken fryslort går o huttrar mest hela tiden. Förutom idag .. då j'klar rannsvetten, blodsockret sinade totalt och ilskan sprutade ur öronen. Fasen, tålamodet .. glömde jag det hemma eller?

18 lååånga hål golf och golfträning med ulf efter det har varit min dag. Inga kameler så långt ögat kan nå så jag är tydligen inget byte.. Däremot fick jag en halv kokos nöt av en kille i en butik. Nöt som nöt tänkte väl han då kanske ...

Dax att hoppa i duschen nu, golfmöte kl 19 o därefter hoppas jag på en rikigt god middag nere vid hamnen.

Hasta la vista!

Kamel*

Kommentarer
Postat av: Moa

Det går undan i svängarna! Statoil minsann! Passar dig utmärkt som känner halva stan... :) Ha så bra i afrikat så ses vi så fort vi båda kan va?

2010-05-11 @ 19:35:59
Postat av: Anna

Haha vad rolig du är gumman!!

Se upp för kamelen och hoppas på bra stek-väder!

PUSS from sweden!!!!!

2010-05-16 @ 10:22:46
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se
Postat av: ..:Sarah:..

å så hitta jag hit !! NICE

2010-06-06 @ 14:34:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0