Ett betydelsefullt val.

24 agusti 2009 klev jag in i Axelsons gymnastiska institut på gästrikegatan 11 i stockholms Vasastan. Därmed var gaspedalen nertryckt  jag tog fart för att köra rakt in i min nuvarande yrkesroll .. Samtidigt som det är bland det värsta jag ngnsin gjort finns det en saknad. En längtan tillbaka. Det är konstigt det där med att livet rullar på.. vad för skit man än går igenom. Det rullar vidare lixom, för att tillslut ge tillåtelse till att blicka tillbaka, se det hela från ett vidare perspektiv och till&med le åt skiten :) vad det än gäller, livet går vidare. Kan kännas skönt att ha det som grundtanke, ett tips på vägen.

Hur som är jag så oerhört tacksam för vad tiden på skolan gav mej, både vad gäller kunskap, värme och utveckling. Men så här i efterhand; jag skulle aaaaaaaaaaldrig göra det igen! för det var tufft, riktigt tufft!




Bilden är från ngn av de alldra första dagarna. Första vännerna i mitt liv frammåt ...
och med tiden blev de fler&fler.  
Skönt att sakna det bakåtflutna med vetskap om att framtiden har mer att ge, mktmkt mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0