Ledig onsdag.

Onsdagar är den dagen i veckan då jag i allmänhet är ledig, ska vara ledig, från Nyfiket. Inte alla veckor det förekommer dock, men vad gör väl det. Jag älskar mitt jobb :) Men idag är det så, inget jobb på Nyfiket. Istället ska jag strax packa in mej i bilen och ratta upp till färila där jag har företagsbesök idag. Räknar med att ha masserat klart kring ett tiden vilket blir lagom för att hinna med lunch, ärenden och diverse innan nästa kund kommer kl 4.

Hopp och studds in i bilen igen och tuta iväg mot hudik och min sköna böna. Ikväll blir det utgång tillsammans med miiina brudar, miiina godingar och miiina hjärteguld. Nästan helaste bunten, inte ofta det händer i vår värld. Gäller att ta vara på när tillfälle ges. :) Anneli, Sanna, Helena, Sara och mej själv tar oss en sväng om i hudik-natta ikväll alltså, spännande! haha.


Jag o Sanna tog oss ju en sista minuten till grekland för ett par veckor sedan också, tillsammans med Lottaflickan! Underbara värme :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

heeej !!

vinkar :D



å nä du, riktigta tjockisbamsingar till kissekatter va de ! hihi



KRAM*

2010-10-13 @ 12:09:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0